ملاقات رییس جمهور با سران دولتی دبی

 محترم حامدکرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در دومین روز دیدارش از امارات متحده عربی قبل از ظهر روز گذشته با  شیخ محمد بن راشد معاون ریاست دولت ، صدراعظم امارات متحده عربی و حاکم دبی در محل اقامتش ملاقات کرد.

در این ملاقات طرفین در مورد سرمایه گذاری و چالش های موجود در افغانستان بحث و مذاکره نمودند.

رئیس جمهور کشور ضمن مساعد شمردن وضعیت برای سرمایه گذاری در افغانستان اظهار داشت که قوانین برای سرمایه گذاری بهتر شده و کشورما در عرصه های تولید سمنت ، انرژی برق ، توریزم و هتل داری دارای ظرفیت های قابل توجه میباشد.

رئیس جمهور کشور مبارزه علیه مواد مخدر و تروریزم را از اولویت های دولت افغانستان دانسته گفت : ما بعداز دونیم دهه جنگ و نابسامانی ها اساسات و بنیاد یک جامعه مردم سالار را گذاشته ا یم ما در اغاز این سفر هستیم و امیدواریم با مساعدت جامعه جهانی و کشور های اسلامی به زودی به مقصد خود برسیم .

رئیس جمهور کشور همچنان مشکل کمبود انرژی را از چالش های دولت خوانده گفت : افغانستان اماده پذیرش سرمایه گذاران در عرصه های انرژی ، استخراج معادن ، گاز و نفت میباشد.

رئیس جمهور کشور همچنان با تماس با دست اوردهای افغانستان در چهارسال گذشته گفت : زندگی با گذشت هرروز بهبود نموده در عرصه های معارف کارهای زیاد انجام شده و دراین راستا کار به جدیت دوام دارد.

رئیس جمهور به وضعیت امنیتی کشور اشاره نموده گفت: استقرار امنیت در افغانستان به نفع کشور های منطقه و خصوصا همسایه گان ما می باشد.

در این ملاقات همچنان رئیس جمهورکشور ما از صدراعظم امارات دعوت نمود تادر یک فرصت مناسب از افغانستان دیدن نماید . که از طرف صدراعظم امارات پذیرفته شد.

۲۳۵۲۰

نظرات 1 + ارسال نظر
نو اندیش دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 http://faslirehaie.persianblog.com

دوست محترم سلام!
اگر فرصت داشتید " قتل زرقاوی ، خبر نامیمون برای تروریسم بین المللی " را در وب " فصل رهایی " مطالعه فرمایید. باعرض حرمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد