صعود آرسنال و بارسلونا به مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان باشگاههای اروپا

بازی آرسنال و یوونتوس

در دومین روز از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام قهرمانان باشگاههای اروپا، تیم آرسنال به یک تساوی آسان بدون گل مقابل یوونتوس دست یافت و به دلیل پیروزی در بازی رفت به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم میزبان در تورین با ارائه یک بازی ضعیف هرگز موفق نشد آرسنال را تهدید کند.

آرسنال در نیمه نهایی به مصاف ویا رئال خواهد رفت.

در دیگر بازی چهارشنبه شب تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بنفیکا به پیروزی دو بر صفر دست یافت و به مرحله بعد صعود کرد. به این ترتیب بارسلونا در نیمه نهایی با آث میلان روبرو خواهد شد.

گل های بارسلونا را ساموئل اِتو و رونالدینیو به ثمر رساندند.

در دیدارهای رفت این مرحله آرسنال موفق شده بود در ورزشگاه هایبری لندن با نتیجه دو بر صفر یوونتوس را شکست دهد. دیدار دو تیم بارسلونا و بنفیکا نیز در شهر لیسبون پرتغال با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

صعود آث میلان و ویا رئال به مرحله نیمه نهایی

اینزاگی و شوچنکو

در چهارچوب همین رقابتها، سه شنبه شب 4 آوریل تیم‌های آث میلان ایتالیا و ویارئال اسپانیا با پیروزی در مجموع دو دیدار مقابل تیم‌های لیون فرانسه و اینترمیلان ایتالیا گام به مرحله نیمه نهایی گذاشتند.

در این دیدارها ویارئال مقابل اینترمیلان با یک گل به برتری دست یافت. دو تیم در مجموع دو دیدار به تساوی ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬دست یافتند که تیم ویارئال به علت زدن گل در زمین حریف جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرد.

در دیگر دیدار تیم آث میلان در ورزشگاه سن سیرو این شهر مقابل لیون با نتیجه ‪ ۳‬بر یک به برتری دست یافت و در مجموع دو دیدار با همین نتیجه گام به مرحله بعد گذاشت.

آندره شوچنکو مهاجم آث میلان با به ثمر رساندن یکی گلهای تیمش در دیدار مقابل لیون برترین گلزن تاریخ رقابت‌های اروپایی نام گرفت.

این ملی پوش اوکراینی در دقیقه سوم وقت اضافه گل سوم میلان و پنجاه و دومین گل اروپایی خود در رقابت‌های باشگاهی را به ثمررساند تا یک گل بیشتر از رائول، مهاجم رئال مادرید، زده باشد.

۲۰۲۳۳

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد