رهبران پاکستان پرده از نیات قلبی شان برمی دارند

 

 وزیر اطلاعات پاکستان ، شیخ رشید احمد ، باردیگر به دولت افغانستان حمله نمود و گفت که مردم افغانستان بدلیل اینکه دولت این کشور شکست خورده است ، به طالبان رجوع کرده اند .

به نظر تحلیلگران درروز های اخیر ، این نخستین باری نیست که مقامات بلند پایه این کشور ، دست به تحریکات علیه جمهوری اسلامی افغانستان می زنند واقعیت اینست که فصل خونین دیگری از کارزار مداخلات پاکستان در کشور ما گشوده شده است . این کارزار دارای چند جبهه خونین است .

در جبهه نظامی اتباع پاکستان ، بقایایی القاعده و افراطیان طالب ، تجهیز و مسلح ساخته می شوند .اینان شبانه از مرزهای کشور ما میگذرند اهداف اصلی انها کشتار و قتل عام زنان و مردان این کشور و نیروهای سازنده گی است. تداوم سیاست سرزمین سوخته که زمامداران پاکستان طی سه دهه گذشته برعلیه کشور ما دنبال میکنند ، یکی دیگر ا زاهداف این خراب کاران میباشد ، در همین راستاست که شفاخانه ها ، مکاتب و بناهای دولتی و شخصی در کشور ما مجددا" ویران ساخته می شود .

درجبهه تبلیغات ، شیخ رشید احمد سردمدار دستگاه دروغ پردازی مداخله گران پاکستانی در کشور ما می باشد .

اگر دیگر سیاستمداران پاکستانی در کارزار تبلیغاتی شان ، در تلاش شستن دست های خونین طالبان اند، شیخ رشید احمد ، با تبلیغ و تحریک قوم گرائی و تفرقه افگنی میان مردم افغانستان ، در صدد انست تا در جبهه تبلیغات دست به پیشروی بزند کلمات زهر اگین اقای وزیر ، بیان یک کارزار تبلیغاتی است که مکمل جنگ روانی فرسایشی دستگاه امنیتی پاکستان علیه مردم افغانستان می باشد .

انانی که گیاه و درخت این سرزمین را به تاراج بردند ، بر استخوان مردگان مردم ما رحم نکردند ، تاسیسات صنعتی و نهاد های مخابراتی و مواصلاتی ما را ویران ساختند و براساس اعتراف خودشان ، اردوی مجهز مارا نابود کردند ، امروز باز به تحریک علیه امنیت و صلح در کشور ما می پردازند .

تاریخ و مردم مرز وبوم ما هرگز فاجعه یی را که همسایگان برمردم ما رواداشته اند ، از یاد نخواهند برد وحشت تروریستی ، اعدام های دسته جمعی و هجوم ملخوار القاعده و دهشت افگنان پاکستانی برکشتزارزنده گی جوانان این میهن ، هنوز در حافظه مردم ما بسیار تازه اند.
کشوری که خود گرفتار عقده هویت ملی میباشد و نمیتواند برمشکلات امنیتی ، جدال های قومی و جنگ های فرقه ای غلبه کند و هنری بجزاز تروریست پروری ندارد ، بازدست به مداخله درکشور ما میزند.

افغانستان امروز بسوی ثبات ، امنیت و سازنده گی به پیش میرود مشارکت مردان و زنان این کشور در امور سیاسی و اجتماعی و داشتن حق انتخاب کشور ما را دازای جایگاه خاصی دراین منطقه ساخته است اگر دیروز افسران یک کشور دیگر برای ما وزیر و رئیس تعین میکردند ، امروز این مردم افغانستان می باشند که با رای ازاد خود به نظام ما مشروعیت می بخشند .

بازگشت افغانستان به جامعه بین المللی و جایگاه شایسته کشور ما در مذاکرات و معاملات جهانی و اینکه امروز دولت افغانستان خود به نماینده گی از مردمش با جهان به گفتگو می پردازد ، موجب حسد و رشک انانی میشود که در تاریخ شان همواره افسران یک سپاه فراری بوده اند مردم ما ، امروز در صحنه سیاسی کشور حضور دارند و افغانستان حلقه استراتیژیک صلح ، امنیت و دموکراسی میباشد ما اجازه نمیدهیم تا کاشانه سربلند ما ، خانه ما ، افغانستان عزیز ما به عمق استراتیژیک و به میدان فرار و عقب نشینی دیگران مبدل شود .


۹۷۲۵
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد