' راز سیاه ' مامور زن اداره پلیس منچستر

ریچل پانتویا

یک مامور زن اداره پلیس شهر منچستر در انگلستان بعد از این که به یک مجله مردانه اجازه داد از وی عکسهای عریان بگیرد، ناگزیر به استعفا شده است.

ریچل پانتویا، ۲۷ ساله، به دلیل توافق با مجله "زوو" با گرفتن تصاویری با اونیفورم پلیس و نیز در حالت برهنه جنجال بزرگی را براه انداخته و پس از تحقیق پلیس کلانشهر منچستر ناگزیر به استعفا شده است.

ابتدا وظایف خانم پانتویا محدود شد و او از بخش ترافورد شهر که خانه ورزشگاه اولدترافورد متعلق به تیم منچستر یونایتد است، به واحد راهنمایی و رانندگی انتقال یافت.

سخنگوی اداره پلیس اعلام کرد که این مامور استعفانامه خود را تسلیم کرده است. خانم پاتویا که چهار سال در اداره پلیس خدمت کرده، بعد از مشاهده آگهی این مجله برای عکس گرفتن از افراد اونیفورم پوش، تصمیم گرفته است به این کار تن دهد.

این مجله از قول وی نقل کرده است: "برایم مهم نیست که رییسم چه می گوید. هیچ کسی در اداره پلیس نمی داند من در گذشته مدل بوده ام، برای همین این راز سیاه من است."

عکسهای این زن که یک فرزند دارد، در گزارشی تحت عنوان "مامور واقعی عریان می شود" چاپ شده است. در عکسی دو صفحه ای این زن در حالی که اونیفورم پلیس را از تنش درمی آورد، دیده می شود.

البته سال گذشته دست خانم پانتویا شکسته بود و پلیس می گوید وی قادر به انجام کامل وظایفش نبوده است.

۹۱۱۷

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد