محمد محقق: استعفا ندادم

محترم محمد محقق وزیر سابق پلان دولت انتقالی افغانستان روز گذشته در یک کانفرانس خبری گفت: من خود
نیز خبر استعفای خود را از رادیوها شنیدم و من هنوز استعفا نداده ام , بلکه برکنار شدم.

وی اضافه کرد: وزیر مالیه بجای همه وزرا تصمیم می گیرد و این برای من ناخوشایند بود و بر سر این موضوع با رییس دولت اختلاف پیدا کردم.

محترم محقق اضافه کرد : جناب کرزی بعد از مطلع شدن از تصمیم من برای کاندیدا شدن در ریاست جمهوری آینده ، بسیاری از دوستان مرا از پست های دولتی برکنار کرده و بدین وسیله یک جنگ روانی را بر علیه من شروع کرده بود .

وی ادامه داد : در روزهای اخیر چندین بار بخاطر کاندیدا شدن تهدید به مرگ شده است .

محمد محقق یک روحانی شیعه و از مردم هزاره است که از زمان دولت موقت تاکنون به سمت وزیر پلان انجام وظیفه کرده است .


""کار هایی که کرزی میکند از سردم داران ایران و یا پاکستان کم نیست. آنان هم رقیبان خود به نحوی تهدید و یا از کار برکنار میکنند. مثلاً در همین انتخابات مجلس هفتم ایران محافظه کاران بیشتر رقیبان خود را به نحوی اجازه ندادند که درانخابات مجلس شرکت کنند. و آقای کرزی انتظار دارد که با برطرف کردن این و آن همه مردم به او راْی بدهند که این خود یک دیکتاتوری است.""








دوستان لطفاً نظرات خود درباره این خبر بفرستید!

نظرات 1 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:05 http://armans.blogsky.com

سلام ! تشکر که تشریف آوردید . بعدا باز هم سر می زنم . بای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد